torsdag 20. februar 2014

Kosthold for sunn hud.

Jeg har egentlig aldri kommet i gang med blogging. Jeg har hatt noen perioder hvor jeg har skrevet noen innlegg i løpet av en kort periode, men så går det flere år til neste gang. Og som dere ser er det altså mange år siden sist. Jeg har fått en bachelor i Samfunnsernæring siden sist, og begynt på en master. Jeg er like interessert i mat og ernæring, men å få skrevet blogginnlegg har jeg ikke tatt meg tid til. Men nå prøver jeg altså igjen. Året har begynt med at jeg har skrevet en artikkel til en bok "Frisk Hud". Artikkelen min handler om "Kosthold for sunn hud". Jeg har skrevet litt om antioksidanter og andre næringsstoffer som er bra for huden. I tillegg har jeg inkludert en del oppskrifter. Disse oppskriftene vil jeg gjerne dele her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar